Poznajte ma

Ahojte :)

Konečne som sa odhodlala napísať prvý príspevok na blog. Strašne dlho som nad tým uvažovala, či to bude ľudí zaujímať, a či vôbec budem písať pravidelne. Ale povedzme si úprimne všetko treba najprv vyskúšať. Rada píšem takže myslím že by to mohlo fungovať.
Na začiatok vám poviem niečo o sebe. Ako som už spomenula, rada píšem, čítam, fotím. Tak isto mám rada aj hudbu veď kto by ju nemal rád. Rada spievam (aj keď to neviem), tancujem, hrám na keyboard (ale zase Mozart zo mňa nie je)...
Ale dosť už o mne určite všetkých viac zaujíma o čom by tento blog mal byť: lifestyle, rôzne úvahy, možno trochu beauty, outfity... :)

Ale dosť bolo kecania o mne. Tu máte malú ukážku štýlu môjho písania. Úvaha je už síce staršia ale teraz si z nás počasie robí aprílové žartíky takže na niektorých územiach stále aktuálna. Pekné čítanie :)
Pozerám sa von oknom a vidím sneh. Lepšie povedané už iba stopy po ňom. Je vidieť, že tu bol, ale už nie je. Nasneží, robí radosť, príde slnko, on sa začne roztápať a ostanú po ňom už len stopy až nakoniec zmizne úplne. Pripomína mi ľudí. Prídu, spravia vám radosť, tešíte sa z ich prítomnosti, príde niekto tretí alebo možno len hádka a oni to už nevládzu prekonať, tak ako ani sneh nedokáže odolať slnečným lúčom a roztopí sa, tak aj oni nedokážu odolať, nezvládajú to alebo len jednoducho nechcú. A presne tak ako ostanú už len stopy snehu ostanú aj stopy po týchto ľuďoch. Nemyslím tým stopy ako otlačky nôh ale spomienky. Až nakoniec odídu úplne. Spomienky síce neodchádzajú ale ostanú pochované niekde hlboko v nás. A tak ako o rok príde nový sneh tak prídu aj noví ľudia a kolobeh sa opakuje.

Vrelá vďaka ak si to dočítal až do konca :)
Nezabudni na úsmev :)


6 Comments