*Jarní obľúbenci* Marec-Apríl

Prišla jar a s ňou na môj blog zavítali aj jarní obľúbenci.

Obľúbený voňavka
Little Pink Dress
























Obľúbený make-up
Rimmel Match Perfection
























Obľúbený bronzer
Avon Summer Glow
























Obľúbený balzam
EOS Sweet Mint



















Obľúbená hudba
Maroon 5 - Sugar
Timmy Trumpet & Savage - Freaks


Pre tento deň je to všetko. Ďakujem za prečítanie. Ak sa vám to bude páčiť môže to vychádzať pravidelne, takže určite mi dajte vedieť váš názor a taktiež vašich doterajších jarných obľúbencov. :)
Ale hlavne, 
Nezabudni na úsmev :)

7 Comments

  1. Ahoj,
    Makeup od Rimmelu mám také a je super, mám i stejný odstín, stal se také favoritem. A Eos jsem si koupila nedávno a zatím vypadá krásně, mám jahodový..
    Jinak bych třeba poradila ke každému produktu něco napsat, co je zač, proč ho máš ráda nebo tak, protože JEN na obrázcích si moc čtenářky nepočtou...:d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem za radu určite to nabudúce zlepším. :)

      Delete
  2. Pekný článok :) Bronzer od Avonu som tiež skúšala a zamilovala som si ho. Taktiež mám rada Sugar od M5. ♥
    LifeAsIva
    ♥GIVEAWAY♥

    ReplyDelete
  3. EOS bych chtěla jednou strašně vyzkoušet :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určite odporúčam :) je strašne dobrý a aj dobré príchute sú, takže ak sa ti dostane na jazyk, nemusíš sa tváriť kyslo, že zle chutí :D a takisto dobre hydratuje, čo na moje suché pery je liek :) aj keď nestojí zrovna málo, ale myslím, že kvalita odpovedá cene :)

      Delete
  4. Ahoj, ten bronzer od Avonu jsem měla taky a byl super. Teď zkouším od Makeup Revolution.

    ReplyDelete