Ako žiť naplno?

Jeden človek ma motivoval a vlastne vďaka nemu vzniká tento článok.
Neviem kde začať.
Môj život bol obyčajný. Čistá rutina. A vlastne neviem, či to nazvať životom, skôr prežívaním. Každý deň bol ako ten predchádzajúci a nič prevratné sa v ňom nedialo. Veľmi som to chcela zmeniť, chcela som žiť naplno, spontánne, viac sa tešiť a menej sa báť, stresovať a všetko riešiť, akoby to bol koniec sveta.
No a potom prišla táto osoba. Šialená, spontánna, stále usmiata, pozitívna. Vždy z nej ide dobrá energia a rozosmeje všetkých okolo seba. 

Myslím, že v mojom žití je najväčší problém lenivosť. Jednoducho chcem žiť, ale stále o tom len hovorím a aj keď vravím, čo všetko by som chcela, nikdy to nespravím. Hľadám výhovorky, prečo sa to nedá, prečo to nemôžem spraviť. No táto osoba mi ukázala, že to ide. Učím sa od nej každý deň.

Povie, že niečo spraví a ona to naozaj spraví!
Nerieši každú sprostosť a žije. 
Naozaj žije!


No a teraz to podstatné, AKO?

  • odstráňte zo svojho života negatívnych ľudí
  • usmievajte sa
  • tešte sa z maličkostí
  • nehľadajte výhovorky
  • prekonajte lenivosť
  • neriešte nepodstatné veci
  • nevešajte hlavu pri každom probléme
  • buďte spontánni
  • "Čo si o mne pomyslia ostatní?" - je to váš život a je len na vás ako ho prežijete
  • robte veci, ktoré by ste inak nespravili
  • a hlavne sa bavte, život je krátky


Ako chcete niečo zažiť, keď sa budete stále len báť?
Chcete cestovať, ale bojíte sa lietať?
Chcete nosiť výrazný červený rúž, ale bojíte sa, čo si o tom pomyslia ostatní?
Chcete ísť behať, ale radšej si pozriete ďalší diel vášho obľúbeného seriálu?


STRACH A LENIVOSŤ
dve veci, ktoré nám bránia v skutočnom žití


Nezabudnite na úsmev :)

0 Comments