*WISHLIST* summer 2015

Ahojte, dnes to bude taký oddychovejší článok. Ešte predtým než začneme, otázka na vás: Chceli by ste boyfriend tag? Článok alebo video? Odpovede píšte do komentárov a taktiež napíšte ak máte nejaké otázky, ktoré by ste nám chceli položiť. Tie môžete písať aj na môj ask http://ask.fm/KristyTime :) Tak a poďme na to.

Beauty
1. Beauty blender
2. Červený lak
3. Linku na oči


Fashion
1. Bralet
2. Kabelku
3. Batoh


Random veci
1. Yankee candle
2. Knihu Girl Online


Cestovanie
1. Londýn
2. Paríž
3. Amsterdam
4. USA (California, New York)
5. Benátky


6. Austrália
7.1 Česko (Lidice, Praha, ZOO Lešná)
7.2 Viedeň (Práter, Schonbrunn)


7.3 Budapešť (Tropicarium)
7.4 Poľsko (Osvienčim)
7.5 Tatry (no dobre uspokojím sa aj s nimi :D)


To by bolo k tomuto článku všetko. Btw. ak sa niektorý čudujete prečo som dala 7.1.. a nie 8 tak je to preto, že 7 je moje najobľúbenejšie číslo a chcela som ich napísať len 7, ale to vážne nešlo :D. Písala by som aj ďalej, ale to by sme tu boli do večera.
Budem rada za každé prečítanie, komentár, či pridanie sa k pravidelným čitateľom.
Určite mi do komentárov napíšte váš wishlist na leto a taktiež odpoveď na otázku, ktorú som vám na začiatku článku položila. :)
Nezabudnite sa usmievať :)



8 Comments

  1. Pěkný wishlist, máš pěkný blog, ráda jsem se stala tvým novým čtenářem :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/stin-v-akci-lily-lolo.html

    ReplyDelete
  2. Po beauty blendru taky už pokukuji, pořád kolem něj chodím okolo, ale ještě jsem si ho furt nekoupila, nechápu proč :D. A mám v plánu jet do outletu MK a taky si pořídit nějakou kabelku, protože jsou úplně úžasné :-). A Paříž mám taky na wishlistu, ale až tak kolem února :-)

    ReplyDelete
  3. Yankee candle jsou nejlepší. ♥ Psala jsem na ně už několik recenzí..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jop :) strašne krásne voňajú a o pár minút prevoňajú celú miestnosť :)

      Delete
  4. Jako dobrý červený lak můžu doporučit od Maybelline odstín 301. :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem za radu :) určite skúsim :)

      Delete