Recept *PLNENÁ CUKETA*

Ahojte, vitajte opäť na mojom blogu, dnes to bude opäť niečo nové ako ste si už aj z názvu mohli všimnúť. Bude to recept na úžasnú úplne priam božskú plnenú cuketu. Tak poďme na to. :)


Čo budeme potrebovať:
2 stredne veľké cukety
500g mletého mäsa
1 cibuľu
1 žltú papriku
1 pór
1 mrkvu
2 lyžice paradajkového pretlaku
2 lyžice kyslej smotany
100g strúhaného eidamu
1 lyžica sladkej mletej papriky
čerstvý tymian (to sme tam nedávali)
soľ, mleté čierne korenie
slnečnicový olej

A teraz, čo ďalej:
Cuketu umyjeme, osušíme a pozdĺžne rozrežeme na polovicu. Lyžicou vydlabeme semienka. Cibuľu očistíme a nakrájame nadrobno. Papriku prekrojíme, vyrežeme jadrovník a dužinu a pokrájame na kocky. Pór nakrájame na kolieska. Očistenú mrkvu nastrúhame.
V panvici na rozohriatom oleji cibuľu osmažíme dosklovita, pridáme nakrájanú papriku, pór a nastrúhanú mrkvu. Smažíme asi 5 minút.
Pridáme mleté mäso a dôkladne premiešame. Ochutíme soľou, mletým čiernym korením, tymianom, mletou paprikou a pridáme pretlak. Restujeme, až kým mäso nezmäkne. Odstavíme z ohňa a primiešame kyslú smotanu.
Rúru vyhrejeme na 180 stupňov Celzia. Vydlabané cukety naplníme mäsovou zmesou, posypeme nastrúhaným syrom (kľudne to môžete posypať v polovici pečenia, aspoň bude syr mäkší) a vložíme do vyhriatej rúry. Zapekáme asi 40 minút. Pred podávaním môžeme ozdobiť nasekanou petržlenovou vňaťou.

Bon appétit!



Tak to by bolo k dnešnému receptu všetko. Určite mi dajte vedieť, či si ho spravíte, či vás recept zaujal, či chcete aj ďalšie takéto články... Ak si túto mňamku spravíte, určite mi pošlite fotku.
Budem rada za každý komentár a pridanie k pravidelným čitateľom.
A hlavne Nezabudnite sa usmievať :)


10 Comments

  1. Mám v plánu dělat něco podobného, ale s lilkem. Ale je fakt, že s cuketou to bude taky dobrý. :)
    http://tereza-la-marque.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určite hej :) toto je úplne božské :33

      Delete
  2. Recept vypadá skvěle. Já miluji cuketu, takže recept určitě zkusím a dám vědět, jak dopadl :D:)
    http://megsproblems.blogspot.cz/?m=1

    ReplyDelete
  3. JA nemám rada cuketu, no toto vyzerá fakt super :)
    Pozývam ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-za-36-000-pozreti-na-blogu.html :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono to tam nie je ani veľmi cítiť. Najväčšiu chuť tam robí to mäso, cuketa je len taká ako doplnok. :)

      Delete
  4. mňam vypadá to moc dobře! :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Len prednedávnom som prišla na to, že mi chutí cuketa (kamarát mi ponúkol grilovanú cuketu so syrom). Takže túto inšpiráciu určite vyskúšam :) Mňam

    Budem veľmi rada, ak si pozrieť môj blog Blog by Katy :-* a zároveň ťa chcem týmto pozvať do mojej prvej GIVEAWAY. Budem veľmi rada, ak sa zapojíš

    ReplyDelete