*GIVEAWAY* UKONČENÁ

Ahojte, vitajte opäť na mojom blogu. Dnes to bude niečo špeciálne, na čo sa teším nie len ja, ale hlavne vy. 

♥GIVEAWAY♥ 

Výhra je rozdelená do kategórii beauty, doplnky, potreby do školy a dekorácie do izby.

Čo môžete vyhrať:
Očnú linku Miss Sporty
Modré náušničky
Diár/ plánovač*
Lapač snov

*Obrázky na prednú stranu diára si môžete vybrať sami.


*Diár aj lapač snov sú moje vlastné výrobky.

Podmienky:
1. Sledovať môj blog verejne cez GFC + do komentára napísať pod akým menom ma sledujete.
2. Napísať email, na ktorý vás v prípade výhry budem kontaktovať.
3. Odpovedať mi na pár otázok:
 a) Čo sa vám na mojom blogu páči a čo by ste naopak zmenili?
b) Aké články by ste chceli vidieť častejšie?
c) Chceli by ste aj nejaké videá, ak hej aké?

Súťaž potrvá do 31.8.2015
Výhercu vylosujem cez stránku random a kontaktujem 1.9.2015.

Držím vám palce a hlavne
Nezabudnite sa usmievať :)

8 Comments

  1. 1. Hotovo:) Sleduji jako TraStylee.
    2. pettkalasova@seznam.cz
    3.
    a) Líbí se mi jednoduchý design a úprava článků.Není co měnit.:)
    b) Recepty!:)
    c) Určitě..mmm nějakou tu rutinu, třeba ranní, nebo makeup.:)

    ReplyDelete
  2. 1. Sleduji Tě jako Anethka20
    2. anetavrbovaa@seznam.cz
    3.
    a) Tvůj blog se mi moc líbí, tvoje články jsou zajímavé a moc hezky fotíš. Design máš jednoduchý a bílý a to já mám moc ráda.
    b) DIY články :3
    c) Určitě hauly !!!

    ReplyDelete
  3. Sleduji jako Nikol Malmström
    celbovani@gmail.com
    a) Čo sa vám na mojom blogu páči a čo by ste naopak zmenili? - naopak, tvůj blog je velice super a design je skvělý..
    b) Aké články by ste chceli vidieť častejšie? - asi diy
    c) Chceli by ste aj nejaké videá, ak hej aké? - hauly a diy :)

    ReplyDelete
  4. 1. Sleduju tě pod jménem Denyii
    2. denisaciprysova@seznam.cz
    3. Odpovedať mi na pár otázok:
    a) Čo sa vám na mojom blogu páči a čo by ste naopak zmenili? Líbí se mi design, ten bych takle nechala, co nejdéle to půjde. :) Asi bych nic neměnila :)
    b) Aké články by ste chceli vidieť častejšie? Diy :)
    c) Chceli by ste aj nejaké videá, ak hej aké? Nějaké outfity nebo tagy a challange :D

    ReplyDelete
  5. GFC: Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz
    1. na blogu bych neměnila nix, líbí se mi tak jak je :)
    2. nejradši bych na blogu viděla třeba recepty nebo nějaké recenze :)
    3. no videa bych asi nechtěla, protože mě to moc nebaví :D

    ReplyDelete
  6. Sleduji jako Christinia Green. :)
    Email: kikifri@seznam.cz

    a) Líbí se mi tvůj styl psaní. Hlavně tvé fotografie a DIY jsou nádherné, moc ráda je čtu.
    b) DIY a fotografie. :)
    c) Jakákoli, klidně. :)

    ReplyDelete
  7. Sledujem ako Soňa Profantová
    Email: sonka3819@gmail.com
    a) design blogu, je pekný, jednoduchý a hlavne prehľadný
    b)DIY alebo Hauly
    c) tiež možno Hauly alebo tutorialy :)
    http://houseoftheweirdness.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. Sledujem ako Dany Čuks
    mail: danycuks.com
    a) väčšinou sa mi stiahnuté dizajny iných blogov nepáčia, pretože každý má rovnaký ale pri tvojom je to opak :) Taký som ešte nevidela. Blog sa mi páči je pekný a rovnako aj kvalita článkov je super :)
    Videá nepreferujem, radšej si čítam blogy. :)
    A najradšej čítam recenzie na kozmetiku :)
    www.danycuks.com

    ReplyDelete