Kecanie o snoch?

Ahojte, nový článok je tu po veľmi dlhej dobe. A o čom bude? To neviem ani ja sama.

Sedím pred notebookom, otvorený mám nový príspevok na blogu ale pole pre text je prázdne. Neviem, čím ho mám zaplniť. Je toľko vecí, ktoré by som chcela povedať, ale neviem ako, neviem čím začať a vlastne ani neviem, koho by to zaujímalo. Bloger má často ťažkú úlohu. A tou je písať to, čo ho baví ale zároveň to, čo baví čitateľov. A zrovna teraz vôbec neviem, čo sem mám písať.  No aj keď neviem čo, mám strašnú túžbu zaplniť toto prázdne miesto tisíckami slov.

Dnes som sa rozhodla pre zmenu. Vlastnú zmenu. Nejde len o vizáž ale aj o mňa samotnú. O to aká som. Chcem niečo dokázať. Možno nie iným ale samej sebe. Chcem dokázať, že na to mám. Chcem si splniť sny. Chcem sa venovať niečomu, čo ma baví a napĺňa. Ako je napríklad aj písanie alebo fotenie. No ešte väčšmi spev.

Neviem, či to dokážem, ale za pokus nič nedám. A preto aj vy ak náhodou nerobíte to čo chcete, ak potláčate svoje sny a vravíte si, že to nemá zmysel, že sa to nedá. Tak sa to vážne nedá. Človek, ktorý si vraví že to nedokáže už vopred prehral. Prehral to o čo ani nebojoval, čo neskúšal. Človek, ktorý nerobí to čo chce, po čom naozaj túži, nežije iba prežíva. A ja som doteraz bola rovnaká nežila som iba prežívala. Deň za dňom som si hovorila, že to nemá zmysel, že ja by som to nedokázala. Ale už viac nechcem prežívať, chcem žiť. Ak máte sny, choďte si za nimi. Život je príliš krátky.


Ak máte sny s ktorými by ste sa chceli podeliť, napíšte ich do komentárov, rada si ich prečítam.
A hlavne
Nezabudnite sa usmievať :)



2 Comments

  1. Někdy také vůbec nevím, o čem psát, ale přitom to bílé pole chci zaplnit :D Bloger to má fakt těžký...
    Je hrozně moc super, že se chceš změnit, že to zkušís, a že to nevdáváš. :) Je jasné, že ten, kdo říká, že to nejde nebo nemůže tak už přede prohrál :)
    Tak snad se ti podaří změnit! Hodně štěstí :)
    DENYII

    ReplyDelete
  2. Je pekné že sa chceš zmeniť. Bloger to má naozaj niekedy ťažké, no aj takéto príspevky dokážu zaujať! :)
    Mne sa zatiaľ ešte nestalo, že by som nemala o čom písať, pretože stále mám nejaké nápady, no verím, že to raz príde aj ku mne:D Ale držím palce nech sa ti to podarí:)
    Nemáš záujem o vzájomné sledovanie? :) Weirdhouse

    ReplyDelete