How to take better instagram photos

1. Inšpirácia
Prezerajte si populárne obrázky na Instagrame, Pintereste, We heart it... a berte z nich inšpiráciu.
/Keď mám nejaký nápad, ale neviem ako to dotvoriť do dokonalosti, pozriem si podobné obrázky na internete a načerpám inšpiráciu, ako by to asi mohlo vyzerať./

2. Svetlo
Komu by sa páčila tmavá fotka, na ktorej nie je skoro nič vidieť? Nikomu. Jedine, že by to bol zámer, napríklad nočné mesto.
Najlepšie svetlo je to prírodné, ale ak už máte niečo, čo chcete odfotiť a vonku je už tma, choďte do miestnosti, ktorá je najlepšie osvetlená a hlavne si dávajte pozor na tiene.

3. Spravte viac fotiek
Možno budú vyzerať na prvý pohľad rovnako, ale po podrobnom preskúmaní uvidíte drobné rozdiely (napr. svetlo, zaostrenie, rovnováha /alebo ako to mám nazvať/), ktoré vám pomôžu rozhodnúť sa pre jednu.


4. Mriežka
Ak fotíte telefónom, je to dobrý pomocník, ako mať fotku rovno. Neviem, či sa to nachádza na všetkých telefónoch, ale pokiaľ máte iphone a neviete ako si ju nastaviť:
Nastavenia → Fotky a Kamera → Mriežka


5. Filter
Ak používate filter, je dôležité aby ste na každú fotku dávali rovnaký. Ja som to dlho tak nerobila, a potom, keď ste sa pozreli na môj Instagram, vyzeralo to hrozne, no teraz sa snažím a už to vyzerá podstatne lepšie.
Určite si vravíte, ale nie na každú fotku sa hodí ten istý. No nehodí, ak používate tie, čo sú na Instagrame.
Pre mňa najlepšia aplikácia na úpravu fotiek je VSCO.

6. Póza
Ak ste na fotke vy, je tiež dôležité, ako stojíte a tvárite sa. Neviete, ako sa máte postaviť? Nestresujte. Tiež to neviem. Keď som fotila Winter Style sme sa s priateľom veľmi nasmiali na mojich "pózach". Takže, ak ste na tom rovnako, choďte na Pinterest a tam nájdete kopu póz, ktoré neskôr vyskúšajte a uvidíte, ktoré z nich najviac vyhovujú vám.


To by bolo na dnes všetko. Snáď vám moje rady pomohli. Ak chcete článok ako ja upravujem svoje fotky, nezabudnite napísať do komentáru.
Budem rada za každý komentár či pripojenie sa k pravidelným čitateľom.
A ak chcete môžete ma sledovať na Instagrame.
A Nezabudni na úsmev :)












0 Comments