How to start a healthy lifestyle

1. Pite veľa vody!
Voda dobre vplýva na všetko. Či už ide o pokožku, rast vlasov, nechtov... Ja som jedna z tých ľudí, ktorí veľmi vodu nepijú. A na to slúžia v dnešnej dobe aplikácie ktoré nás upozorňujú aby sme sa napili. Ďalší dobrý pomocník je pekná fľaša. Taktiež je dobré vypiť ráno hneď po prebudení pohár vody, nie však bublinkovej, najlepšie ak je z vodovodu a celú noc odstáta. Je to dobrá prevencia pred rôznymi chorobami. Lenže, čo z toho ak nepijem neperlivú vodu? No tú nepijem ani ja ale aj tak si dám pár glgov z jemne perlivej vody.
1. Drink a lot of water!
Water has good influence on everything. Skin, hair growth, nail growth… I’m one of those people, who don’t drink much water. However nowadays we have applications, which give us notification when we must drink. Next good helper is nice bottle. Very good is, when you wake up and then you drink one cup of water, but not sparkling water, the best water is from water pipe and let it in cup overnight. It’s a water? I don’t drink this water too, so I drink gently sparkling water instead good prevention of various diseases. However, what If I don’t drink still of still water.


2. Jedzte pravidelne!
Asi najdôležitejšie je jesť pravidelne každé 3 hodiny. Ja osobne to veľmi nedodržiavam pretože niekedy nie som vôbec hladná a niekedy zase až veľmi, ale ak vám to neprekáža, rozložte si deň na hodiny a naplánujte svoj jedálniček.
2. Eat regularly!
Probably the most important is to eat regularly every 3 hours. I personally don´t respect this because sometimes I am not hungry and sometimes I am hungry a lot but if you don´t mind then arrange a day on hours and plan your diet.


3. Jedzte ovocie a zeleninu!
Dodá vám to energiu a nahradí sladké. Takže hneď ako budete myslieť na nejakú čokoládu siahnite radšej po ovocí. Aj keď je pravda, že nikto nie sme dokonalí, takže aj keď si miesto ovocia dáte kúsok z Milky nič vážne sa nedeje. :)
Také veci ako nejedzte nezdravé jedlo (McDonald), radšej si dajte tmavé pečivo než biele alebo hnedý cukor. To vám ani vravieť nebudem. Popravde pečivo jem aj biele aj tmavé a cukor taktiež, keďže ten hnedý mi príde menej sladký ako biely. No a čo sa týka toho McDonaldu, všetci sme len ľudia a tie hranolky od nich sú proste najlepšie.
3. Eat fruits and vegetables!
It gives you power and replace a sweetmeats. So when you will be thinking about chocolate you rather take fruit. It’s true, that nobody is perfect, so when you take a piece of Milka chocolate instead of fruit, nothing is going on.
Things like don’t eat junk food (McDonald’s), you rather eat dark pastry than white pastry or brown sugar. I won´t tell you this. Actually, I eat white and dark pastry and sugar too, because brown sugar is less sweet for me than a white sugar. And what McDonald’s? We are all human and french fries are the best from McDonald.

4. Cvičte!
Viem, je ťažké začať ale keď sa do toho dostanete, stane sa to vašou rutinou a uvidíte, že sa vám zlepší nie len postava ale aj to, ako sa cítite vo vnútri. Začnite zľahka a pomaly pridávajte. Dohodnite sa s kamarátkou že budete chodiť do fitka, behať alebo sa chodiť častejšie korčuľovať. Ja napríklad mám už dlho rada jógu a keď som narazila na yoga camp neváhala som a zapojila som sa. Aj keď sa mi napríklad po celom dni v škole nechcelo, donútila som sa pretože som vedela, že keď začnem budem sa cítiť fantasticky. A to ma motivovalo. Ďalej som začala cvičiť s mojou maminou takže ak náhodou sa chcem vzdať ona ma dá do laty.
Ak chcete motivačný článok alebo moju workout rutinu určite mi dajte vedieť.
4. Exercise regularly!
I know, it´s difficult to start but when you get there it change into your routine and you will see that your body look better and you feel better. Start lightly and then slowly work hard. Make a deal with your friends, that you could go to the gym, running or skating. For example I love yoga for a long time and when I find Yoga Camp I didn´t hesitated and joined. When I came home from school I was so tired to do yoga, but I was forced because I knew when I start I will feel fantastic and it was my motivation. Next I start train with my mother, so when I want to give up she won´t let me.
If you want motivation article or my workout routine let me know.


5. Spánok!
Každý človek by mal spať 8 hodín. Takže ak nespíte 8 hodín, hneď to zmeňte!
5. Sleep!
Every person should sleep 8 hours. So if you don´t sleep 8 hours then change it!


6. Ciele!
Nemyslím tým, budem cvičiť alebo do mesiaca schudnem 8 kg. Stanovte si lepšie ciele. Na každý týždeň, na celý mesiac a nakoniec nejaký veľký ktorý dosiahnete tým, že budete plniť tie menšie (týždňové/mesačné).
6. Goals!
I don´t mean I am going to exercise or I am going to lose 8 kilograms in a month. You must set up better goals. For each week, the whole month and finally the biggest that you will achieve when you will make the small (weekly/monthly).

Nie je to len o jedle a cvičení, taktiež je dôležité mať okolo seba ľudí ktorí vám dodávajú pozitívnu energiu a nie vás len vyčerpávajú a vy nie ste šťastný.
It isn´t just about food and exercise, it´s also important to have people around you who give you positive energy and not just exhausted you and make unhappy.


To by bolo na dnes všetko. Snáď sa vám článok páčil a pomohol vám. Budem rada ak za mňa zahlasujete na Bloger roka, pridáte sa k pravidelným čitateľom alebo mi necháte nejaký komentár.
Nezabudnite na úsmev :)
That´s all for today. I hope you like the article. I will be happy if you vote for me on The blogger of the year, join to regular readers or leave a comment down below.
Don´t forget to smile :)


6 Comments

  1. Skvelý článok, najhoršie však je na tom všetko odvážiť sa a NAOZAJ sa do toho pustiť. Je to ťažké ale stojí to za to :)

    Spoločné sledovanie? :)
    http://nicolland.blogspot.co.at/2016/03/tauplitz.html

    ReplyDelete
  2. Nic jiného než vodu a občas bílý čaj nepiji, co ale nedodržuji je spánek :/ 4 hodiny denně; to je málo no
    Kracmarovat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sa snažím spať tak minimálne 7 hodín ale hlavne v nedeľu nemôžem zaspať, a preto je pre mňa dobré cvičenie, ktorým sa unavím a potom zaspím. :)

      Delete
  3. Super článek :) Také jsem zrovna vydala článek na téma "motivace", tak se můžeš kouknout. :)
    http://www.probablywiththoughts.blogspot.cz/2016/03/motivace-je-zaklad.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem :) určite sa pozriem, keďže tá niekedy chýba aj mne :)

      Delete