Pink Bodysuit | Spring Outfit

Poznáte ten pocit, keď si už veľmi dlho chcete niečo kúpiť a konečne nastal ten čas a vy stojíte pri pokladni s vytúženou vecou? Presne to sa stalo mne pred asi týždňom. Už veľmi dlho som si chcela kúpiť nejaké bodyčko, pretože sa mi páči, ako pekne zvýrazní postavu. A taktiež keď si zapravíte tričko, tak sa vám tak krčí a to sa vám s body nestane.
Počasie mi tiež prialo, a tak som body hneď vyskúšala. Je fakt úžasné. Dá sa perfektne naťahovať a prispôsobí sa vášmu telu. No proste bomba.

You know the feeling when you want to buy something for a long time and finally it´s time when you standing in front of cash desk with your desire thing? This happened me a week ago. I want to buy a bodysuit for a long time, because I like how it highlight figure. And also when you defray T-shirt then it´s cower and this isn´t happen with bodysuit.
The weather was great so I tried bodysuit immediately. It´s awesome. You can drag it and it adjust to your body. It´s gorgeous.


Jacket: New Yorker
Bodysuit: Bershka (here)
Jeans: New Yorker
Sneakers: Adidas
Sunglasses: F&F


To by bolo na dnes všetko. Snáď sa vám článok páčil. Budem rada ak sa pridáte k pravidelným čitateľom alebo mi necháte nejaký komentár.
Nezabudnite na úsmev :)

That´s all for today. I hope you like the article. I will be happy if you join to regular readers or leave a comment down below.
Don´t forget to smile :)











0 Comments